fredag 6. november 2009

Modul 6: Bli sosial

Myspace:Har vært innom her;men har ikke registrert meg som bruker.Tror ikke jeg kommer til å bruke myspace!Synes egentlig det holder med å bruke Facebook.

Facebook:Registrerte meg tidligere i høst på Facebook ,og er innom daglig.Her har jeg fått gjenopptatt kontakt med gamle venner .Synes det er en fin mulighet å holde kontakt med folk! Har også medlt meg inn i gruppa Web2.0

Twitter:Tror nok at de som er spesiellt interessert i følge med personer etc har bruk for Twitter. De som skriver særoppgaver om pers. har nok god utbytte av dette.Tror ikke jeg kommer til å bruke Twitter,men kanskje jeg titter inno. Forløpig holder det med Facebook for meg.

Skype: Dette har jeg prøvd før.Yngste datteren min studere i Wales og har tidligere prata med ho på Skype. Jeg kommer til å laste ned Skype etterhvert ; må bare skaffe meg ny microfon først:)

2 kommentarer: