onsdag 21. oktober 2009

Modul 3:

Sosiale bokmerker

Har oppretta konto på delicious.com:
http://delicious:com/mayhauglin

Synes det er vanskelig å bruke denne tjensten og tror ikke jeg kommer til å bruke den mer.
Ellers synes jeg at det er for dårlig forklaring på hvordan man går frem på dette kurset.prøver meg frem på alle de linker dere har skrevet opp men sliter alikevel med å få til det jeg skal.kanskje det er jeg som er dum,men føler at alt er lagt opp til at man skal kunne mye data på for hånd!!

2 kommentarer:

  1. Hei. Du må gjerne sende oss en epost dersom du lurer på noe. Vi er her for å hjelpe deg!

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne hjulpet deg , men aner desverre ikke hva sosiale bokmerker er:P Men jeg bruker mye data og har aldri vært borti det - så så viktig kan det vel ikke være:P

    SvarSlett